I'm better off without you

Är vi bäst? Åhja!

Fyfan vad jag har skrattat dom här två dagarna, helt sjukt va kul vi har i vårat lag!
Det började med ett vi skulle dela upp hur vi skulle sova och sen skulle vi delas in i lag. Jag sov i samma rum som Issa, Johanna och Löken. Och på mitt lag var Olivia, Löken, Ida, Camilla och Clara. Alla hjälptes åt att laga mat och det blev jättegod tacos.
Dom nya spelarna hade en föreställning för oss och då skrattade jag så att jag grät, det var grymt!
Sen var det dags för dom första tävlingarna, "frågor&klurigheter" och kropp mot kropp. Jag måste säga att jag och Olivia var riktigt grymma på det sist nämnda! Vi letade även efter reflexer i mörkret.
När tävlingarna var slut satt alla lite överallt och åt godis och chips, tills vi fick idén att köra hela havet stormar, asssskul. Resten av kvällen satt vi mest och jublade åt fjollan som åkte ur idol och så åt vi massa onyttiga saker!

Imorse väkte Annelie oss vid halv nio, jag somnade om tills Issa kom och kliade mig på armen klockan nio. Då berättade hon om sin dröm och det visade sig att jag nästan drömt samma sak, iallafall om samma person.. Sen var det frukost och tandborstning.
Dags för nästa tävling, "Skattjakt" (typ) Vi hade alla med oss cyklar som vi nu fick användning för. Vi skulle cykla runt i hela Väskinde och hitta grejer och fråga efter saker som tillexempel: Vad heter klockaren i Väskindekyrka? Hur många gungor finns det vid skolan? Ta kort på en röd brevlåda och ett gult hus. Osv, det var skitroligt och mitt lag blev klara först!

Tillslut var alla färdiga och vi kunde äta mat!
Sen fastnade jag och Jennifer i soffan, Valdis och Roger hade "taktiksnack" och jag halvsov i Jennifers knä medans hon satt upp massa fina frisyrer på mig.
Prisutdelning och sedan städning! MITT LAG VANN FÖRSTA PRIIIS!
Mamma kom och hämtade mig och Jennifer och cyklarna höll på att ramla av, men vi höll koll, right jennifer?
JAG HAR HAFT 2 KANON DAGAR OCH NU LÄNGTAR JAG SOM FAN TILL STORVRETA!

Ikväll ska jag, Olivia och Jennifer hitta på någoooot, nu blir det nybakad äppelpaj!

(bilderna kommer när jag har orkat lagt in dom)


Kommentarer
Postat av: jjj

jaaa, hel grym kväll/dag.. ses ikväll. pussss:)

2009-10-10 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback