right

Jag och JENNIFER hamnade tillslut på stan, vi gick omkring och kollade i affärerna och åt glass. När Tom kom hit cyklade vi tre till ishallen och kollade på hockey, Emil och Patrick var också där. Visbyroma vann! Efter matchen cyklade vi till Mc´donalds för jag och Jennifer skulle äta. Lukas följde också med dit! :)
Efter mycket om och men hamnade vi iallafall hemma hos Tom där vi såg film, jag tror att alla somnade någon gång under filmen.. Halv två var jag hemma igen.

Imorse vaknade jag av att mamma damsugade övervåningen, hon har redan börjat julstäda. Men det kanske inte är så redan, det är första advent imorgon ju?!

Nu ska jag skriva färdigt engelskan och sen träffa Tom, jag tror att vi ska se på hockey. BJ spelar klockan fyra. Ikväll ska jag på middag hos Kjell och Patricia sen får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: ida

Aa, Sam känns ju helt klart det bästa att gå typ. Eftersom jag har inte en aning om vad jag vill bli! NV är nog inte riktigt min grej! & absolut inte bygg heller! ;) Men aa, jag hör nog av mig. tack så mycket! puss på dig! :)

2009-11-28 @ 13:51:15
URL: http://idacarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ronja, är verkligen jätte glad för din och tom´s skull, Hur gulligt som hellst! :)

2009-11-28 @ 21:15:52
URL: http://mjausingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback