One of a kind

Idag är det tisdag, möjligtvis den värsta på länge. Jo så säger vi.
Det började med att jag kom försent och fattade noll av bisatser och huvudsatser, på håltimman jobbade jag med engelskan sjukt länge. Sen gick jag och Denise och åt mat, äcklig mat. På matten fick jag tillbaka provet, och fan! På engelskan redovisade vi om Australien och sen cyklade vi ner i regnet till fornsalen och gick på nån utställning.

Dagens bästa var lätt när jag och Carro blev rädda och skrek för kudden med en pitbull "Klappa mig" inside joke, ingen fattar utom vi så skitsamma! Men fan va kul det var.

På innebandygymnasiet var det inte så kul, dom spelade bara tvåmål..
Nu ska jag plugga kemi, prov imorgon.


<3




Om man gör sitt bästa och det inte räcker, hur ska man göra då?

Kommentarer
Postat av: Liiiv

jag seger det samma. jävla skit matte! man tror att man kan och sen så ba : poff! glädjen försviner..

2009-11-11 @ 07:10:47
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback