Meet Me Halfway

Pizza, Issa, Olivia, Camilla och musik sedan vidare till Gustav där Hampus, Emil, och Patrick väntade, vi var där i typ en timme innan vi bestämde oss för att gå till Gute. Joel, Oliver och några kom precis gående så vi gjorde sällskap med dom. På sävefesten var det faktiskt jättemycket folk och jag hade skitkul. Jag och Olivia bestämde oss för att gå vid typ halvtvå. Då mötte vi upp Tom som körde hem oss så vi slapp gå i regnet! :*


Imorse var jag trött och på Historian somnade jag nästan. Jag åt lunch i dessan med Carro, Michelle och Johanna. Sista lektionen hade vi samhällskunskap och det är typ kul för våran lärare är grym.
Nu ska vi till kyrkogården, min farfar ska jordsättas <3


Ikväll tror jag att jag ska hitta på något med Jennifer!
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback