.

det är i sånnahär stunder som jag behöver dig som mest, det är så mycket jag har att berätta för dig. och du hade massa kvar att berätta för mig, det vet jag. du hade alltid något att berätta. men det fanns en historia som du aldrig hann berätta färdigt, du hamnade på sjukhuset och kom inte hem igen så jag fick aldrig höra slutet. men jag har hittat på mitt eget slut på den historian, den slutade lyckligt, den slutade inte såhär. nu är det över 3 månader sen jag träffade dig och det känns som en evighet, jag förstår inte riktigt hur det här ska gå?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag förstår att det här är jobbigt för dej. Jag saknar också honom.. Men inte lika mycket som du gör, men han var en fin man ronja. du ska vara stolt över honom. Och vet du? Han var riktigt riktig stolt över dej. Han älskade dej, precis som jag älskar dej.

2009-11-25 @ 21:38:25
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback