written in the stars

Hej igen!
Efter lite Mums-mums och kakor cyklade jag och Carro hem till Emil. Efter några minuter ramlade även Julle och Lukas in. Vi fem drack te och åt mackor, pratade och spelade NHL. Jag var tvungen att vara hemma vid tolv så då var det slut på det roliga.
Imorgon har vi "Gotsam-dag" med skolan, man ska göra någonting så man tjänar in 100 kr. Mamma tyckte att jag skulle städa hela huset:
- Skämtar du eller, hela huset för bara 100 kr?!
- Eh Ronja, jag brukar städa hela huset helt gratis!
- Mh, aa okejdå..

Jag hade inte så mycket att säga om den saken. Imorgon ska jag gå upp tidigt och börja städa.. När jag är klar ska jag åka hem till Carro för hon ska baka så då hoppas jag på nybakta bullar!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback