All i ever wanted

VÄRLDENS ROLIGASTE VALBORG!
hahahaha, jag har nog aldrig haft så kul som jag hade igår. Verkligen superlyckat! Vi var i hela stan typ, Signalen, Gråbo, Öster, Terra Nova! Kvällen var grym.

Imorse vaknade jag och Carro klockan halv nio och det första hon sa var: GRATTTTTTTIIIIIIS! Och jag mindes plötsligt att det var min 16-årsdag! Vi somnade om och när vi vaknade igen var klockan tolv.
Jag har hitentills fått Thomas Sabo smycken, pengar, en pizza och en resa till Stockholm då jag ska få shoppa massa kläder! Ikväll ska vi ner till Strandpromenaden och mysa.
Ha en toppen kväll!

Wihooo!

Kommentarer
Postat av: felizia

grattis!:)<3

2009-05-03 @ 18:05:51
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback