old version

Torsdagsnatten var ren panik och skräck! Jag vågar inte ens skriva om den, gå istället in på carolinekrook.blogg.se  och läs vad hon har skrivit!

Helgen har annars varit bra som vanligt och nästan alla timmar har spenderats med Carro. Igår såg jag fotboll med massa folk på A7 och sedan såg vi film hemma hos Jonatan tills sent sent på natten. Jag och Carro cyklade hem med Buster och Lukas. Lukas försökte lära Buster franska och jag och Carro skrattade. När vi kom hem såg vi en till film, "Systrar i jeans" och jag missade dom sista 15 minuterna av filmen för att jag somnade. Klockan 6 var det dax för en promenad tyckte vi och vi gick ner till havet. När klockan var kvart över 7 var vi åter igen hemma hos Carro, då kröp vi ner i sängen och somnade snabbt.
Klockan 10 ringde klockan och vi hade betsämmt oss för att gå upp och fortsätta sova ute i solen. Men den idén sprack! Det var monligt och vi somnade om till klockan halv 4 i eftermiddags. Huu inte okej att sova bort en hel dag! Resten av eftermiddagen har vi bara legat i gräset och pratat om allt mellan himmel och jord.

Ikväll ska jag kanske ta en promenad med Jossan och sen ska jag hem till Hanna och se på film.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback