no one

Mamma väckte mig klockan tolv i morse, jag var hur trött som helst och vid halv ett åt jag smörgåstårta med grannarna. Jag fixade i ordning mig och skulle precis gå till Amalia när jag ser att Goffe och Emelie står ute på parkeringen. Dom skulle vara med i kortegen och pappa skulle köra dom. Dom var jättefina!
Jag gick i endast shorts och tröja och var nästan för varm, det har varit sjukt varmt idag, riktig sommar. Like it!
Vi var nere i Almedalen och träffade en massa olika folk men när magen började kurra gick jag och Carro hem. Jag åt och sedan skulle vi gå tillbaka för att hämta cyklarna. Vi skildes åt vid Söderport och jag fortsatte ner men ipoden på högsta volym till Almedalen. När jag var hemma igen tog jag svenska böckerna och la mig på baksidan i solen. Sofia kom förbi och hämtade lite grejer och sen gjorde jag klart svenskan.
Denise kom åkande på moppen och vi låg i solen och pratade om allt. Vi bestämde oss tillslut för att göra något så vi tog moppen och hamnade hos Jonna. Men hon och Michelle var inte hemma så jag och Denise satt i hennes kök och drack te. 45 minuter senare kom dom hem och snacket rullade på, jag har inte träffat dom klokt på evigheter så det fanns mycket som skulle berättas. SOMMAR MED ER ÄR DET BÄSTA SOM JAG VET!


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback