upp och ner!

Igår var vi lediga, idag gick vi i skolan, imorgon är vi lediga! De é näääjs.

Dagen började med nationelltprov i fysik.. Alla satt och skrattade, pratade och hjälpte varandra. Så seriöst som de bara kan bli, not!
När klockan var halv 10 hade vi håltimme till tio över 12 så jag och favoriterna gick hem och lagade mat. Pasta och falukorv stod på bordet när det var dags att äta. Gott var det och mätta blev vi.
När vi ätit upp sprang Lukas och Emil och spelade NHL medans jag och Carro utforskade varenda vrå i Lukas hus. Sedan var det dags att pallra sig tillbaka till skolan då 80 minuters SO stod på schemat. Tiden gick ganska fort för jag och Vitim pratade om allt möjligt, hoppas att det fixar sig för dig!
När det var elevensval berättade Ninni spökhistorier, jag valde att lyssna på musik och spela spel istället.
Efter skolan cyklade jag och Carro hem till mig. Pappa kom förbi en stund och vi pratade med honom en massa. Klockan 6 var jag på Svenska spel. A-laget och U-laget hade möte om kommande säsonger. Oj var jag är innebandysugen!

Nu ringer Carro på dörren, Ciaaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback