Save the last dance

Jag tänkte snabbt skriva ihop ett inlägg innan det är dags för mat och plugg!

Efter 4 dagars ledighet från skolan satt vi återigen på Jons lektion klockan 8 i morse. Dagen rullade sedan på med Spanska, 4u-möte, Svenska, och Musik. På spanskan fick vi reda på hur det gått på de nationella som vi gjort. jag fick G+ på hörförståelsen och det kände jag mig nöjd med. Men läsförståelsen hade min lärare lyckats slarva bort så den fick jag inget betyg på. TACK...!
I övrigt var skoldagen, ehm hmm.. sådär. Allt är lite förvirrat just nu och ingen är riktigt glad.

Efter skolan cyklade jag och Carro hem till mig, Goffe och Simon tittade förbi och sedan bar det av till träningen!
Även Carro skulle testa att simma för första gången på 2 månader (?) Och lyckan i hennes ögon var obeskrivlig, haha superhärlig! :D

Nu kurrar magen och maten står på bordet, puss

ss<3


Kommentarer
Postat av: s

<33

2009-05-04 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback