now you tell me

Ojoj om tjugo minuter ska jag vara hos mina kusiner på fika och jag ska ännu hinna byta om, sminka mig och cykla dit..!

Gårdagen var MVG, vi hade riktigt kul och alla var party. Våran födelsedags present vann även över Simon och Goffes, mahah. Dom gav Rasmus en mixer och vi gav honom en skiva och en städgrej till bilen.. Känns ju som att våran var klart bäst!
Klockan fyra tror jag att alla hade hittat en sängplats och klockan nio i morse ringde mobilen och jag skulle jobba. Men det gick bra, och det är faktiskt riktigt kul att sitta i kassan.

Ikväll vet jag inte säkert vad som händer, men det blir nog bra. Nu ska jag göra mig i ordning!

du är som en längtan utan slut



Kommentarer
Postat av: Goffe

Hahah kom in i matchen. Tyckte låtarna va sådär om jag ska va ärlig o en städgrej till bilen? Med en mixer kan man hitta på o göra lite roliga grejer iaf. Så enkel seger men ni kan säkert få ett nytt försök om ett år.

2009-05-30 @ 17:29:34
Postat av: ronja

HA-HA! Men jojo, är han mest intresserad av att stå och mixa eller att ha en städad bil.. hmmm inte så svår fråga ;)

2009-05-30 @ 18:46:14
URL: http://ronjos.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller med Ronja! sorry.... ;)

2009-05-31 @ 02:27:42
URL: http://carolinekrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback