nej ja nej ja nej ja, kanske

Dagen började bra, jag cyklade hem till Carro vid elva och vi tog oss sedan ner till St Hans ruinen. Vi bredde ut våra filtar och tryckte in ipodsnäckorna i öronen. Där låg vi och solade och lite senare kom Jonatan och Lukas. Solsolsol. Allt fler folk började ramla in och tillslut var vi massa stekare! Hög musik spelades i bergsprängaren, det var verkligen varmt och vi hade det riktigt mysigt! När klockan var halv fem bestämde vi oss för att cykla hem.
När jag kom hem bytte jag om och åkte iväg till gymmet. Tankespridd tränade jag på i ungefär en timme.
Hem till duchen och mat, det var meningen att jag skulle hem till Jonatan ikväll egentligen men det hanns inte med.. Jag måste plugga.

Imorgon är det skola igen.. huu!


Kommentarer
Postat av: Issaaa

Fiiin bild mannen! :P nat.

2009-05-14 @ 17:11:34
URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback