I need you to need me

Jaha, vad hände med sommarvärmen?

Utanför fönstret regnar det och i rummet är det kallt, what to do?

Vi hade nationellt prov i matte c idag. Fyfan! Annars har dagen rullat på utan några som helst lektioner.
Lina och Carro följde med mig hem på lunchen och åt "mat". Tjugo i ett träffade vi resten av klassen utanför Roxy, vi skulle se på bio. I taket lyser stjärnorna!
När skoldagen var slut mötte jag upp min kusin och vi gick och fikade, pratade och skrattade i flera timmar, tur att du finns.

När jag kom hem bytte jag snabbt om till myskläder och kröp ner i sängen.
Ikväll händer det absolut ingenting, skittråkigt men ändå ganska skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback