Everyday is a start of something beautiful

Måndagen var en dag då allt var på topp, jag var jätteglad hela dagen och allting gick bra! Ja nästan allting iallafall,
jag skakade yoghurten och korken satt inte klokt på skruvad så det flög yoghurt i hela köket.. Men jag torkade snabbt bort
all yoghurt och fortsatte sedan iväg till skolan. Även fast jag somnat klockan halv fyra natten innan så var jag pigg, ovanligt pigg.
Jag somnade så sent av många anledningar.

Dagen rullade på och när skolan var slut cyklade jag, Sofia och Carro hem i solskenet, Sofia svängde av och jag och
Carro fortsatte hem till mig.
Klockan var runt tre när det var dags för oss att möta upp Issa och Elias vid Solbergabadet. Vi fyra gick ner för att
hämta Lukas och sedan gick vi vidare till Glassmagazinet.
Vi hamnade tillslut i Almedalen bland massa trevligt folk, bland andra OLIVIA RUTHSTRÖM som jag inte sätt på lääänge!
Vi satt i gräset med solen i ögonen och lyssnade på musik tills Elias skulle beställa pizza och Issa och Olivia skulle träna.
När dom gått iväg lånade jag och Carro Emils cykel och Carro skjutsade runt mig på styret i hela Almedalen. Kul kul, helt
klart våran nya style!
Även jag, Emil och Lukas skulle träna så vi gick uppåt och Carro hängde med.
När jag kom hem bytte jag om och tog moppen till Naprapatcentret. Träningen gick också riktigt bra, jag tränade lite
extra bara för att jag var på så bra humör!
Efter träningen pumpade jag cykeln och åt mat. Pappa knackade på dörren och frågade om jag skulle följa med och se
när Rasmus skulle spela fotbollsmatch, och en kvart senare var vi på Flyget.
Rasmus lag vann!
Linnea och Sara var också och kollade på matchen så jag satt och pratade med dom.
När matchen var slut åkte jag hem och väntade på att Carro skulle knacka på, under tiden tog jag bort all dålig musik
på min ipod och helt plötsligt kom hon inspringande. Hon var grymtglad och det smittade av sig ännu mer, superlyckliga
cyklade vi ner till Effes (stavning?) och kollade när Hanna sjöng. Mycket mycket bra var det och Hanna blev jätteglad att
vi kom!
När det var slut cyklade jag hem och bestämmde vad jag skulle ha för kläder till morgondagen!

Det här var den bästa dagen på lång lång tid och jag vill bara säga att jag älskar mina vänner mest mest mest!


Kommentarer
Postat av: olivia

RONJA MALMROS, det var kul att se dig! wiie :D

2009-05-27 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback