but you were everything to me

Idag är det en grå och regnig dag.
Dagen började med SO och vi hade mycketmycket att göra. Jag skrev och skrev på arbetet som skulle vara klart när lektionen var slut. Mitt i allt skrivande känner jag hur benen viker sig och allt svartnar, jag mådde sjukt illa och var yr.. Jag tog tag i Vitim och vi gick ut. Sötaste Vitim satt ute med mig en stund tills jag fått tillbaka färgen i ansiktet.
Resten av dagen rullade på även om jag har varit lite borta..
Eftermiddagens planer sprack redan tidigt i morse och det slöt med att jag och min bästa vän satt och drack te!

Imorgon ska vi orientera med skolan och jag trodde verkligen att jag skulle slippa det pga mitt knä men nej! Jag ska leta efter några kontroller, jag kan verkligen inte läsa kartor, hur ska det gå?!

Nu ska jag säga hejdå till Carro, skriver kanske mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback