you picked me off of the ground

Ledig fredag

Klockan åtta ringde alarmet och jag for inte direkt upp ur sängen, jag låg kvar i 45 minuter sen fick jag brottom. Always the same! Carro knackade på dörren vid kvart över nio och vi cyklade iväg till Maxi med Hanna och Anna. Vi var på Maxi hur länge som helst, men nu är allt köpt och klart till FJÄLLEN. Supernice.

Sen cyklade jag och Carro hem till mig och började göra mat. Vägen hit var dock inte den säkraste, matkassen tappade handtagen så jag fick sitta och hålla i den och stackars Carro fick trampa allderles själv.
Lite senare kom även Hanna hem till mig, vi åt  tills det var dags för Carro att cykla hem och börja packa. Jag och Hanna satte oss och drack te sedan tog vi tandem till stan. Förlåt Hanna, men du var inte jättebra på att styra, hahah men shit vad vi skrattade. Och tack vare att vi skrattade så mycket så blev det ännu ostadigare och vinglade ännu mer. Hela vägen ifrån mig till SaxoKam skrattade vi. Helt klart dagens upplevelse att cykla tandem med Hanna Werkelin!
Jag klppte mig sen gick vi lite på stan och sedan tog vi cykel hem igen och bestämde oss för att steka pannkakor, vi kopplade i ipoden i högtalarna och körde på högsta volym. Sen stekte vi massa pannkakor som vi ska ha med till FJÄLLEN!

Nu ska jag börja packa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback