Om man är korkad, tom och glad

Det har nyss varit helg och imorgon är vi lediga igen. Så ikväll blir det filmkväll med några från klassen.

Endre förlorade tyvärr mot Falun, det betyder att det är färdigspelat.. Jättetråkigt, fast jag tyckte ändå att dom gjorde en bra match. Även u-laget förlorade och därför går vi inte upp till nästa säsong..
Annars i helgen har det inte hänt så mycket mer än att jag har umgåtts med dom som jag umgås med i skolan, efter skolan, hemma, borta ja precis överallt, Mina allra bästa vänner!

Imorse  var det återigen vitt på marken av snö och nu är den helt borta igen.. Oklart och onödigt!
Skoldagen rullade på ganska bra, utan större smärta i knät, men med stor hjälp av alla värktabletter som jag har fått tryckt i mig..
Måste nämna att jag och Carro var helt lost på Non, vi skrev bara av det som stod på tavlan men fattade noll. Så på onsdag har vi bestämmt att vi ska sitta längst fram och verkligen ansträna oss för att förstå vad Micke pratar om! Right?
Efter skolan hoppade jag mig hem till Hanna medans hon var på kör, Carro sällskapade och det slöt med att vi tre satt och drack te, åt macka och pratade. Carro cyklade hemåt och jag och Hanna satte oss sängen med matteböckerna i knät och pluggade på tills min mamma kom och hämtade mig. Tack för hjälpen Hannis!
Ur högtalarna strömmar Jag är en vampyr - Markus Krunegård. Nu ska jag äta sen kommer storebror hit!
Ha en bra kväll, puss

 

Kommentarer
Postat av: Josefine

sötaste sötnos ! :D

2009-03-23 @ 21:20:59
URL: http://josefineshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback