tillbaks till ruta ett

Operationen gav dåligt resultat.
Det var tydligen det värsta som det kunde va.. Mitt korband är helt av och menisken är intryckt i ledkapseln så dom har fått sytt fast menisken. Korsbandet läker ju inte om de är helt av så då måste dom ta en sena från lårmuskeln och sätta in istället. Så nu måste jag gå med en skena över hela benet för att jag inte ska kunna böja det. Om tre veckor ska jag ner till sjukhuset igen och ta bort stygnen i knät, egentligen skulle dom bara göra 2 hål i knät och gå in med en kamera. Men dom hålen skulle man tejpa ihop, fast nu var det så illa så dom var tvungen att göra tre hål och sy ihop dom istället.
Operationen skulle ta 45 minuter men den tog 2,5 timmar..

Så nu börjar allt om igen, jag kommer ingenstans utan kryckorna och måste ha hjälp med precis allting.
HELVETE

Kommentarer
Postat av: Fanny L

Åhh gumman, det låter inge bra :(

men du kommer att bli bra förr eller senare, det klarar du! :) Låt det ta tid att bli bra, sen komer du tillbaka till innebandyn starkare än nånsin!

Kramar <3 krya på dig :)

2009-03-19 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback