Racer

Ehm ojojoj. Jag kom just hem, jag och Sofia har vart och solat och Amalia var med. När vi skulle cykla därifrån hoppar jag upp bak på tandemcykeln och vi trampar i väg. Jag ville bara testa vad som hände om man stoppade in kryckan i hjulet, så jag gjorde det! Okej, nej riktigt så var det inte, jag råkade få in kryckan i hjulet och det small till och delar av kryckan flög åt olika håll.. Som tur va dog vi inte. Resultatet blev en trasig och sne krycka. Jag tror inte mamma kommer bli så glad åt det här för vad jag har hört så är det inte dom billigaste plastkryckorna som jag har fått låna, det är tydligen väldigt bra skit.

Nu ska jag äta sen ska jag iväg och kolla på a-lagsträningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback