my life would suck without you

Idag är det lördag, idag ska jag träffa Jonna, idag spelar a-laget match, idag fyller massa folk år. Denhär dagen är fullbokad. Det är härligt, då slipper jag ligga inne och inte göra någonting!


Igår var det som vanligt massa folk här, det började med att Emil, Myran, Amalia och Carro anlände efter skolan. Amalia och Carro stannade hela kvällen och tillslut kom Issa och Oskar. Vi spelade "banka,slå" det var världsklass på det. Vi skrattade galet mycket!  En liten stund senare kom även Lukas och Emil efter deras träning och då fortsatte spelandet. Lukas bjöd på magknip när han ramlade baklänges i fotöljen och gav ifrån sig ett skrik. Emil och jag skrattade så att tårarna nästan spröt åt Lukas när han låg kvar och hans ben stod rätt upp i luften. Jag sitter och småfnissar för mig själv när jag tänker på hur det såg ut!
Liten innan 9 var Issa tvungen att springa till bussen för hon skulle hem och packa till matchen idag.
Oskar begav sig vid 11 och de andra stannade till lite efter 12 någongång.

Nu ska jag göra mig i ordning innan Jonna kommer.
Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback