in this crazy life

Idag fick jag tillbaka spanskaprovet, jag fick G och är nöjd med det. Men kommentaren jag fick av min lärare var: Aa det märks ju att du har varit borta en del, för du fattade tydligen ingenting på dethär men jag-form!
Haha jag bara skrattade, jag var faktiskt 4,5 poäng från VG så skitsamma.

På svenskan hade vi nationelltprov och jag och Lina fick äntligen redovisa. No comments, vi gjorde vårat bästa!
Jag och Carro tänkte vara duktiga på Non och sätta oss längst fram och verkligen lyssna på vad Micke sa men då skulle vi istället göra en gruppuppgift så då blev allt oseriöst iallafall. Lukas och Emil pyntade min "knä-ställning" med lappar där det står Lukas är bäst och Emil<3 Fintfint!
Efter skolan gick jag och Carro på stan där vi båda hittade lite nya saker. Bland annat varsien klänning till balen!
Jag köpte även en kjol, två tröjor, en väska ett halsband och smink. Mycket lyckad eftermiddag med min bästa Carro!
Ikväll blir det nog innebandy-tittande med Emil, Hampus, Lukas och Sebastian.



 

Kommentarer
Postat av: Denise

OMG!!! herregud vilka fina klänningar:O:O<3<3<3

2009-03-30 @ 21:26:24
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hihi, man tackar så himla mycket! :D <3

2009-03-31 @ 14:38:14
URL: http://carolinekrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback