du säger inget, du säger allt

Jag har väldigt svårt att hitta en dator med internet som jag kan blogga ifrån. Eller jag har snarare svårt att hitta tid att blogga på. Jag pendlar mellan Lickers, jobbet, Tystebols och stan. Dagarna är soliga och fyllda med händelser.
Precis som ett sommarlov ska vara!
I Lördags hade min pappa 50-års fest och det var runt 120 personer här som åt mat, dansade och blev fulla. Riktigt kul faktiskt. Vi spelade kubb och fotboll ungefär hela kvällen. När dom flesta hade åkt hem drog vi igång lite musik och jag, Goffe, Linnea och Sara dansade tills benen domnade bort och jag nästan somnade stående. Kvällen var riktigt lyckad tyckte jag!

Dagen efter åkte vi till Slite och badade, när vi kom hem spelade jag lite fotboll med bröderna innan det var dags att se på fotboll och klippa mig. Annelie som är frisör klippte både mig och Rasmus!

Igår var en awesome day! Den började med att jag åkte in till stan och mötte upp Amalia, vi gick lite på stan och jag köpte ett linne på VILA. När Annelie och Pelle kom in till stan åkte vi till VILA outlet vid Willys och där köpte jag ett par jeans och en tröja. Klockan fem skulle dom med båten hem så vi sa hejdå och sedan lämnade dom mig hemma. Jag plockade ihop lite grejer och tog mig till Hanna. På vägen dit mötte jag Issa och Olivia och fick ett glädjerus!! När jag kom till Hanna väntade vi på att klockan skulle bli sju så vi kunde gå och hämta våra beställda pizzor. På ditvägen var det solbrillor och linnen som gällde, det var så sjuuukt varmt!
När vi hämtat pizzorna gick vi till Coop och köpte cola och chips (tjockisar!!) sen mötte vi upp Carro. Vi tre gick ner och satt oss på en filt på strandpromenaden med ipoden ikopplad i högtalarna och massa pizza. Riktigtriktigt mysigt! Vi hade även fått tag på en heliumballong, vi andades in luften och pratade som smurfar, jag skrattade så jag grät. Hahah. Vi började en jakt på fler heliumballonger och hamnade tillslut i en kö med massa småbarn.. Nöjda efter vårat fynd gick vi vidare till Kallis där vi filmade in våra smurfröster. Vi var på stranden lääänge. Lite senare mötte vi upp Michelle och hamnade på Donken. Vid elva åkte jag och Michelle hem. Kvällen var fantastisk!

Idag har jag jobbat, jobbat och jobbat.. OCH JONNA HAR KOMMIT HEM FRÅN FRANKRIKE SÅ JAG ÅT MIDDAG MED HENNES FAMILJ OCH SEN SATT VI PÅ BRYGGAN I LICKERS OCH PRATADE OM ALLT SOM HÄNT! Jag har verkligen saknat den tjejen!

Imorgon ska jag jobba sen ska jag nog in till stan. Nu ska jag gå ut med Mio och sen sova, Godnatt!


jag saknar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Jonnaaaaaa

det är skönt att vara hemma igen, jag har saknat er!!

2009-07-04 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback