this is the way you left me

Ja igår var det då skolavslutning. Kvällen hade lite blandade känslor.. Det började med att jag och issa mötte upp Olivia, Camilla och Viggin och sedan gick vi till Bp där Emil, Julle, Arvid och lite folk väntade. Efter en stund gick jag och issa vidare mot Almedalen med stannade och satte oss på ringmuren där vi satt länge. När vi tillslut tagit oss till Almedalen mötte vi Mohammed och vi gick upp till donken och tröståt glass..
När Julle och dom var påväg ner till Almedalen började vi också gå neråt.. Vi mötte massa roligt folk och kvällen var i stort sett bra. Jag tror att jag var hemma runt 3 nångång.

Idag ska jag försöka hinna med att träffa både Jonna och Amalia. Och ikväll är jag jättesugen på att åka ut till Lickes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback