himlen den var blå

Just nu ligger jag och kusin i soffan med datorn i knät och kollar runt på facebook och bloggar. Mina åkte precis hem.. Vi har varit nere i båten och pratat om allt. Ljusen på bordet var tända och vattnet kluckade mot båten.

Nu ska vi borsta tänderna och sova för imorgon ska jag gå upp halv nio.. Egentligen börjar jag klockan ett men Denise har åkt på en öroninflamation så jag får vara stand in. Vad gör man inte för henne liksom! Jag hoppas på en sjukt varm och stressig dag med massa kunder, JIHAAA!



God natt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, riktigt snygg bild beby! Och tack så jättemycket!!

2009-06-25 @ 09:03:59
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback