Hallonspray

Måndagskvällen blev kaos, seriös jävla kaos!

Tisdagen tillbringade jag med Hanna, vi gick på stan och solade en massa i Almedalen. Det var riktigt kul och det var länge sen vi träffades bara vi. :)
På kvällen tog jag och Jonna bussen ut till Lickershamn där Denise och Michelle väntade. Lite senare kom även Jossan nercyklande och vi drack te och kollade på solnedgången. Jag och Michelle cyklade tandemcykel och det gick bra tills bromsarna svek oss och vi höll på att cykla rätt ner i vattnet. Ojj vad vi skrattade!
Jag sov hos Jonniee och vi somnade runt tolv.
Idag har vi städat, skrubbat och torkat av i cafét. Riktigt fint vart det och snart öppnar vi!

Denise är hos Jakob och Michelle är hos Jesper, medan vi sitter här både pojklösa och glassugna.
Ha en bra kväll!


Sötunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback