When I see you

Tiden går så fort och jag hinner aldrig med att blogga!

I Tisdags var det jobb och sedan skulle jag till stan för att träffa Issa, Elias och Viktor. Vi såg på tre filmer och var ute och gick lite grann. Helt plötsligt var ytterdörren öppen och alla fyra fick gå och stänga den. Vi somnade runt halv fem (!!) och dagen efter var Issa tvungen att åka hem vid halv nio. Vi andra låg kvar i sängarna tills klockan ett, åt frukost, kollade på tv och sen gick Elias och Viktor hem. Om 19 dagar är det vi fyra som går i samma klass, fett! :D


Annars har det inte hänt så mycket mer, jag och Michelle har gått på stan. På kvällen var det Skräckfilmskväll och Rasmus och Goffe "försökte" skrämma skiten ur oss..
Hämden är ljuv..

Ikväll är det en Ronja-Michellekväll!
PUSS


Kommentarer
Postat av: CiW

Hej Ronja. Läste att du kollat in Rastenmaraton. Undrar en, kanske konstig, grej... Såg du ett avsnitt där barnen i serien äter chips och blir förvandlade till varulvar? Jagt skulle behöva veta vad som egentligen händer i det avsnittet för att förklara för ett litet barn som blev extremt skrämd av det här. Dålig förälder kanske som inte var uppmärksam på vad mitt barn tittar på på TV. Det händer inte igen...



Om du nu sett detta varulvsavsnitt skulle jag vara glad om du kunde berätta vad som hände så jag kan få lite koll på vad mitt barn blev rädd för.



Maila mig gärna på min mail, om du kan.



Tack

/Ciw

2009-08-01 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback