my life be like

Igår spelade jag och Amalia monopol hemma hos Herman, Olov och Erik var också där. Jag vann inte, jag var inte heller näst bäst, jag var faktiskt absolut sämst.. Men det var roligt ändån!
Jag och Amalia cyklade hela vägen hem från Terra Nova i spöregn.. När vi kom hem kokade vi gröt och te och rostade mackor. Erik sa att det skulle regna 70 cm idag, vi trodde inte riktigt på honom, och när han mätte upp 70 cm trodde han inte ens på sig själv. Bra Erik!

Tyvärr så är jag typ sjuk. Jag har jätteont i halsen och huvet, och börjar känna  mig febrig. Egentligen skulle jag till gymmet idag men jag hade inte kunnat träna iallafall.. Så just nu sitter jag ihopkrupen i amalias soffa under en filt och med en kopp te och väntar på att Rasmus ska komma och hämta mig. När jag kommer hem ska jag sova en massa så jag orkar jobba imorgon för Michelle är jättesjuk och Denise ska jobba på Ringduvan, Jonna kan liksom inte vara själv på cafét så jag får hoppa in..


jag vet vem ängeln är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback