En sekund av någonting bra

Jag sitter just nu och väntar på att Jonna ska vakna..
Igår var vi nere på stan och mötte på några Södertäljepojkar. När vi pratat med dom en stund och alla presenterat sig så märker jag helt plötsligt att ena killen är samma kille som jag träffade kvällen innan. Så jag var tvungen att fråga honom om det var han som jag hade smsat med hela dagen och right, det var samma Daniel. Lite komiskt att ingen av oss kom ihåg hur den andra såg ut. Men men, resten av kvällen spenderade vi iallafall tillsammans med dom och vi hade riktigt trevligt. Idag ska jag och Jonna möta upp dom så ska vi gå och fika på Ringduvan där Denise och Michelle jobbar just nu. Det blir nog kul!

Nu ska jag äta frukost sen väcka Jonna,
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback