When the stars go blue

Det är lördag och här sitter jag med datorn i knät och lyssnar på Pussycat dolls. Jag har städat hela badrummet och ska snart ta itu med mitt eget rum. Men det är så svårt att börja för halva garderoben ligger på golvet och det är bara massa papper och skolböcker överallt, ingenting är i minsta ordning och de känns tungt. Den 30 januari tänker jag gå på bio och se "i taket lyser stjärnorna" Boken är riktigt bra och jag har sett en trailer på filmen och den verkar vara minst lika bra!
Jag och mamma ska troligtvis åka och hälsa på morfar idag, då hoppas jag på att få träffa mina älskade kusiner, Mickis och Robin!
Ikväll spelar storebror innebandymatch and I´ll be there. Vad händer mer ikväll?  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback