I´ll fly with you

Jag precis sorterat upp alla mina spelningslistor på spotify, snart ska jag börja sortera alla bilder som jag har på min dator också. Det känns som att det är ganska behövligt.
Mamma har hjälpt mig med matten så nu har jag nötat igenom repetitionsuppgifterna typ 20 gånger om, så matteprovet ska jag nog fixa hoppas jag.  Imorron ska jag äntligen gå till skolan! Eller själva lektionerna skulle man ju kunnat skippa, men det ska bli riktigt kul att få träffa klassen igen. Efter två dagar hemma i soffan är man sådär lagom sällskapssjuk.
Vi ska till fjällen på klassresa, det kommer bli så sjukt kul. Jag tror det blev bestämmt någon gång vecka 11.

I helgen är det en fotbollscup som spelas dygnet runt, den börjar redan imorron. Jag och Carro ska gå dit och kolla för mitt lag spelar. Jag hade jätte gärna velat vara med men vi har innebandymatch på fastlandet på lördag, så det gick inte..
Eller igentligen så spelar jag inte fotboll längre, eftersom jag tränar så mycket innebandy. Men mitt gamla lag spelar och dom kommer ta hem hela cupen, det vet jag!
Ciaoo


Kommentarer
Postat av: felizia

saknar dej!<3

2009-01-29 @ 21:51:31
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

Lycka till med innebandyn i helgen!!

2009-01-31 @ 15:47:11
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback