love story

Efter tre år gillar jag fortfarande dig. Egentligen vet jag inte varför, eller jo för att du är du såklart men samtidigt förstår jag inte. Men det spelar ganska liten roll. Du gör mig lycklig av att bara finnas till, and that´s great! Sålänge som jag får ha dig som en perfekt dröm ska jag vara glad. Men samtidigt kan jag inte gå runt och vänta hur länge som helst på att du ska komma till mig. Jag är hellre olycklig på sanningen än lycklig på en lögn, så jag ska verkligen satsa allt denhär gången. Går det skit så går det skit men då vet jag iallafall.
Igentligen så är det helt onödigt att jag ens skriver det här för jag vet att du ändå inte läser min blogg. Men på något sätt känns det bara bra att skriva av sig. Och ifall du nu av någon anledning skulle läsa det så var det här mitt lilla "kärleksbrev" till dig, och förresten så vet nog du vem du är!  I´m yours I´m yours I´m yours I´m yours

                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback