Live your life

Imorse var det riktigt trögt att komma upp ur sängen. Jag somnade inte riktigt i tid i går. Klockan var lite över tio innan jag ens kom hem från matchen. Vi mötte Dalhems killar och förlorade med 8-1..
Skoldagen idag har varit bra, inte speciellt ansträngande utan väldigt slapp. Vid tjugo över ett slutade bilden och jag och Carro gick på stan. Vi köpte Sofias present och självklart massa andra onödiga saker som egentligen ingen av oss behövde men så blir det alltid när vi två går på stan! Även Amalia gick med oss en liten stund. Sen märkte jag att klockan var kvart i fem så då var det full fart hemåt och äta, byta om och packa. Tjugo i sex var jag i Södervärn, redo för att träna innebandy med a-laget. Vi körde tvåmål hela träningen och alla var hur taggade som helst, det var riktigt kul!
Nu sitter jag och gottar mig med en godispåse och i frysen står en Ben and Jerry´s glass och väntar. Ikväll ska jag verkligen tjocka mig!
Imorron fyller Sofia 16 år och då är det PARTY, PARTY, PARTY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback