here in your arms

Torsdag.
Jag somnade runt 3 och skulle upp vid 7, iiinte kuuul! In i duchen, på med kläder och smink sen var klockan tio i och jag skulle ut och hämta cykeln, trodde jag ja. Men då har haspen frysit fast i dörren så jag kom inte in i boden.. Jag ringde då till Sofia och vi bestämmer att hennes mamma ska köra oss till skolan istället.
Det var faktiskt riktigt kul att få träffa alla idag igen och själva skoldagen var lagom slapp. Idag har jag även gjort ett besök hos naprapaten för min nacke krånglar igen. Jag vet inte hur bra resultatet blev riktigt, men jag kunde iallafall inte träna med varken a-laget eller distrikslaget.. booooring
Istället toastade jag och Sofia mackor och lyssnade på massa bra musik. mysmys. Ikväll ska vi nog träffas massa folk och se på någon bra film.
Ciaooo



Kommentarer
Postat av: ronja.

hej! hahaha, du och jag har samma namn. tänkte bara att det va ganska roligt. :) kram.

2009-01-12 @ 20:30:18
URL: http://ronjamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback