Where the children of tomorrow dream away

Alla hjärtansdag tillbringade jag några timmar i skolan och sedan några i rackethallen. Sofia spelade matcher och vann alla! Sen åkte vi och såg när Follingbo mötte IBK i innebandycenter. Det blev vinst för Rasmus Follingbo.
Jag, Hanna och Carro lagade tacos hemma hos Carro efter matchen, senare kom Sofia och Amalia. Vi lyssnade på massa musik, såg på film, åt glass och tog kort. Mycket lyckad kväll!

Idag väckte mamma mig vid 10. Jag gick upp, duschade, åt frukost sen kom Sofias mamma och Amalia och hämtade mig. Vi åkte till rackethallen och såg när Sofia spelade match. Dom vann idag igen. Hampus och Emil var  också där och kollade. Vi var kvar i hallen jättelänge, tills vi bestämde oss för att åka hem till Carro och äta glass och dricka te! 
Mamma hämtade mig vid halv 7. Hemma hos Carro hade vi mest varit på hennes rum och haft det bra. Chillat lite så att säga ;)  haha.

Nu ska jag lägga in musik på min ipod sen ska jag nog sova.
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback