right back where we started from

Vaknade för ungefär en halvtimme sen. Inatt har jag inte sovit så bra, jag har vaknat varje gång jag vänt mig för att det har gjort ont i knät. hmm..

Igårkväll var vi hemma hos kusinen Max som fyllde 14 år. Dom bor högst upp i en lägenhet, det är fem trappor upp och det finns ingen hiss.. Tack som fan till dom som byggde den lägenheten!!
Liv satt och spelade gitarr för mig igår, hon är riktigt bra på det och jag älskar att lyssna när någon spelar. Själv har jag gitarrprov på måndag och hade tänkt att låna en gitarr i skolan eftersom att jag inte har någon egen, men jag har inte kunnat gå i skolan så det får gå som det går på det provet.

Jag lånade Mamma Mia filmen av Liv så den ska jag och mamma kolla på idag. Mysigt! Ikväll ska jag åka bort till a-lagsträningen och hälsa på.
Ute är det snö, och jag har inga isdubbar på mina kryckor.. Det går så bra för mig i mitt liv just nu känner jag :(
Min mormor är på Gran Canaria, LYCKO HENNE!

Nu ska jag äta toast och dricka te, skriver kanske mer senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är en tapper ung kvinna som tog dig upp!

2009-02-14 @ 00:43:52
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback