om jag ska ner på botten får du fan dyka först

Idag har det varit en riktig filmdag. Jag såg först Mamma Mia med min mamma, sen kom Amalia och då såg vi den en gång till. När Sofia och Carro slutat skolan kom dom också hem till mig. Dom hade med sig chokladpudding, hallon och maränger. Dom vet vad som behövs när man är ledsen! Vi såg på Lejonkungen tills alla dom skulle iväg på träning och jag och mamma skulle åka till a-lagsträningen. Det var jätte kul att träffa alla igen och dom är så snälla och peppar verkligen mig. 
Jag och Issa roar oss just nu med att sitta och skriva "raggnings-repliker" på msn. Den här gillade jag bäst:

Jag har blivit utelåst, får jag komma hem till dig? :)


Carro var nyss här och hämtade sin mobil som hon glömde förut idag. När hon hade gått skulle jag låsa dörren och fastnar på något sätt med kryckan i väggen och lyckas trampa ner på mitt onda ben, det gjorde så otroligt ont. Nu värker det mer än innan..

Jag är verkligen hemskt lessen för att jag bara gnäller i mina inlägg just nu, ni blir säkert bara deprimerade av att läsa min blogg. Men just nu är allt ganska svart. Jag kommer inte komma igång att spela innebandy på över 4 veckor minst. Det blir ingen fjällen för mig och absolut ingen krullis.
Alla säger att jag ska försöka tänka på det positiva, men jag ser inget positivt med dethär?
Men jag ska tänka på det som Hanna Sihlman sa: Nu finns det bara en väg Ronja, och det är uppåt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rooonja, du är världens starkaste och bästa människa som finns. du kommer klara det här bra! <3

2009-02-12 @ 22:07:33
Postat av: Denise

heh, ja de kan vi ju prata om, kanske inte offentligt:/ :) <3<3

2009-02-13 @ 15:27:06
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: sheima

aw tack ! <3

2009-02-13 @ 15:59:35
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback