I've played all my cards

Nu sitter jag här i sängen och är jättetrött. Jag vaknade för ungefär en timme sen..
Igår var vi uppe på fastlandet och spelade mot Tullinge. Det var en seg början då det stod 2-1 till oss i första periodpausen. Inga mål gjordes i andra, men i tredje gjorde vi 5 mål och resultatet blev 7-1 till oss, Bra jobbat tjejer! Stackars Issa vrickade foten på en kotte när vi var ute och sprang på uppvärmningen.. så hon kunde inte vara med och spela någonting alls.. KRYA PÅ DEJ FÖR VI BEHÖVER DIG!
Ikväll är det som sagt match mot IBK kl 7. Jag får se lite vad som händer fram tills dess :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Issaaa

Menar du inte att vi gjorde 5 mål och det blev 7-1 ? :)



Jag har kryat på mig nu är det din tur gullunge <33

2009-02-12 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback