du har något som gör dig så speciell

Nu är det två veckor sedan jag skadade mitt knä. Tiden går inte snabbt nej och nu ska jag vänta ytterligare nio dagar innan jag får reda på vad det är..
Idag har jag "plågat" mig själv med att kolla på innebandy, att stå och bara titta på måste vara det värsta som finns. Två vinster blev det iallafall. U-laget körde över Vallstena med 12-6 och A-laget vann över Pixbo med 9-4. Hur bra som helst!
Snart kommer Rasmus och Nea hit och fikar. Nea åker med båten klockan fem så hon kommer hit för att säga hejdå..

ikväll ska jag hem till Linda. Issa, Olivia, Jennifer och Sara ska också dit. Dom skulle kolla på Hockey innan, men jag tror inte att jag orkar gå med på det..
Imorgon spelar Issas klass krullis i Säve. Jag ska dit och kolla, sen på kvällen ska vi gå på bio. I taket lyser stjärnorna, någon som har sett den?

 fortfarande svullet..

Kommentarer
Postat av: michelle och jonna

Jag har sett den och den är jättebra :D

2009-02-22 @ 16:27:53
Postat av: Anonym

jag såg den o tårarna rullade längs mina kinder i massor.

Ronjaaaaaaa.....jag hatar att inte få träffa dig varje dag längre!!!!!

2009-02-22 @ 17:17:00
Postat av: ida

jag skrev kommentaren^^

2009-02-22 @ 17:17:47
URL: http://idaadi.devote.se
Postat av: felizia

ja den mår bra:) men hur mår ditä nu? :( vet dom vad det är? saknar dej:( <3

2009-02-23 @ 18:46:57
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/
Postat av: denise

du är utmanad, kolla min blogg;)

2009-02-23 @ 21:58:40
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback