Say it again

I torsdags hade jag jävligt kul med mina absolut bästa vänner!
Igår slutade vi tidigt, först såg vi lärarspex sen hade vi julmys med klassen. När vi äntligen fått jullov gick vi ner till stan och tillslut hamnade vi 8 stycken hemma hos Camilla. Sedan vidare till Issa och Olivia. Då hade Tom, Robbin och Kristan gått hem, vi andra roade oss med att se film, sjunga, spela in filmer mm.

Jag var hemma och åt sen gick jag till Tom, vi såg film och jag somnade.

Jag vaknade klockan ett idag, då betsämde jag med Michelle att jag skulle möta upp henne och Denise utanför träningscenter för vi skulle gymma, men det var stängt då gick vi till ett annat gym som också var stängt.. Istället gick vi hem och drack te. Nu har dom gått till bussen.
Ikväll ska jag se innebandy sen vara med Jennifer, vad vi hittar på vet jag inte!

                               
jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Mina

hehe, gaalet va vi dansade! :)) woho!

2009-12-19 @ 17:25:12
URL: http://miinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig med <3

2009-12-20 @ 08:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback