nobody gets me like you

FAN! Jag hade skrivit massa sen förvann de så nu orkar jag inteee skriva om allt.
Jaja, jag och Rasmus har iallafall varit i Stockholm hela helgen och det har varit jätteroligt. Direkt när vi kom till centralen låste vi in våra väskor och gick och shoppade. Rasmus hittade massor, jag hittade ingenting. Sen gick vi in på MQ och då kom jag ut med ett par jeans och tre tröjor, det fick räcka för mig den här gången.
Annelie mötte upp oss i Tunnelbanan och vi åkte hem till Pelle och Malte där vi åt mat och sen hamnade alla på soffan. Vi bestämde oss för att åka och hyra film och köpa godis. Efter ungefär halva filmen somnade jag och vaknade när filmen var slut, men den var nog jättebra! När vi gått och lagt oss ringde Tom mig, han låg på akuten efter att han fått en tackling när han spelade match och hade fått hjärnskakning, huu.

Morgonen efter vaknade vi, åt frukost och åkte till salongen där Annelie färgade mitt hår och klippte mig. Jag och Rasmus var även vid Skrapan där vi såg Sean Banan (!!)
På kvällen åt vi mat hos Arne och Irene och My, Frida, Thomas och Therese var också där. Det var jättekul att få träffa alla dom igen. Sen skjutsade Annelie och dom oss till båten och där sa vi hejdå.

BJ var på båten och jag såg på One Tree Hill med Jonatan och några så hemresan gick ganska fort.

Imorse var det lite trögt att gå upp men det gick bra, första lektionen lyssnade vi bara på redovisningar och sen hade vi håla till kvart i tolv. Sista lektionen var det spanska och sen cyklade jag hem till Tom! Han mådde lite bättre idag men får inte spela match på två veckor.. Det var iallafall jättekul att få träffa honom igen :)
Nu är jag hundvakt åt Mio och snart ska jag sätta mig med skolböckerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback