You just faded away

Lördagen var bra!
Söndagen spenderades med pappa, vi gick en långpromenad med Mio, övningskörde och pratade en massa. På kvällen kom Denise hem till mig, jag gjorde mig i ordning och sen åkte vi och såg på bio, Baksmälla. Den var riktigt bra faktiskt, vi skattade sjukt. Hon sov hos mig och imorse kom vi inte upp ur sängen förrens tjugo över sju.

I skolan lekte vi bara hela dagen, alla BFare hade pannaband med sina namn på.. Alla tittade konstigt på oss, jag förstår inte alls varför?! Efter skolan cyklade jag och Issa i sällskap av Adam till Öster där vi mötte upp Camilla, Olivia och Tom. Eftermiddagen spenderades hemma hus Ruthströms med musik och glädjerus!
Vid fyra skulle jag hem för jag skulle till gymmet. Efter gymmet kom Camilla och Denise hem till mig, Denise åkte för ett tag sen och Camilla gick allderles nyss.
Nu ska jag cykla hem och hälsa på farmor, puss!

And those words
I never will forget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback