So how can I ever try to be better

Igår var det en kanonkväll!
Lite efter nio tog vi oss sakta men säkert till Amalia där lite folk väntade. Fler och fler ramlade in och tillslut var vi kanske 20 stycken nånting.. Jag hade riktigt kul! Såklart så blev jag hungrig mitt i allt så vi drog oss mot Donken. Där mötte jag upp Julle och vi åt cheese och pommes sen började vi gå mot Amalia igen. När klockan började närma sig tre gick vi ner mot hamnen, Sissel och Jonna skulle möta upp sina tyska pojkar som kom med båten. På vägen ner mötte vi massa fulla medeltidsmänniskor, kul kul!
Jag gick med Julle och Carro upp till Öster där vi hade våra cyklar, vi skjutsade hem Julle och jag och Carro cyklade vidare hem till mig där vi sov.

Idag har jag gymmat och snart ska jag ta bussen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback