nu är sommarlovet slut

Sammanfattning av sommaren 2009

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
maha ja!

Dog någon som stod dig nära?
ja, två för många

Vilka länder besökte du?
jag stannade i sverige

Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
jo mer timmar på stranden

Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
när vi var på Eliiiit

Största misstaget?
vet inte

Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, knähelvetet

Bästa köpet?
mina jeans

Vad spenderade du mest pengar på?
glasss..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jadå de gjorde de!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
rapapapapa och lilla hjärtat

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare tror jag

Vad önskar du att du gjort mer?
varit med farfar och morfar

Vad önskar du att du gjort mindre?
smsat

Hur tillbringade du midsommarafton?
i åminne

Blev du kär i sommar?
hmm, nej

Hur många förhållanden?
inga, freedom!

Favoritprogram på tv?
jag och michelle nötade Rasten när vi hade halsfluss

Bästa boken du läste i sommar?
har inte läst någon..

Största musikaliska upptäckten?
maha ingen!

Något du önskade och fick?
jodå

Något du önskade dig men inte fick?
jaaaa :(

Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
jag sov tror jag


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
jo, massor.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
vet intee..


Vad fick dig att må bra?
vänner och familj

Vem saknade du?
jossan

Sommarens sötaste?
Malte

Sommarens största kärlek?
mjukglass

Sommarens besvikelse?
döden

Sommarens bästa?
mycket var bra.

Sommarens beroende?
jonna denise och michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback