Inte ens om ni sträcker på er når ni upp till våran nivå

Godmorgon!
Det blev fika med Denise på ringduvan, hon bjöd mig! Sen cyklade jag hem, lämnade min cykel och gick till bussen. På bussen var det en jobbig tolvåring som tryckte in huvet mellan sätena och frågade massa: Vem smsar du med? Är du kär i han du smsar med? Vad ska du göra idag? Vart är du påväg? Hur gammal är du? Osv.. Huu!

När han äntligen gått av och jag var framme vid Lickers kom Kjell och hämtade mig, jag åkte ner till Lickers där kusinerna och farmor väntade sedan vidare in mot stan där vi köpte pizza! Under kvällen åt vi plommon, godis, spelade gitarr och kollade på film. Fast jag somnade innan den ens hann komma igång. Jag var hemma igen runt halv tolv och somnade direkt. Nu har jag fått sovit ut klokt och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se!

Gå in på Camillas eller Viggins facebook eller Denises blogg för att se alla bilder från torsdagskvällen!

Här kommer några av dom:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback