Mina ögon kommer alltid le mot dig

Hihi nu är det helg och vi har gått två dagar på gymnasiet.. Saker kommer förändras, saker ska förändras!
Jag var med Michelle igår, vi var först på stan med Camilla och Olivia, sen kom Louise och då försvann Michelle och Camilla. Så jag, Olivia och Louise gick upp till Öster och kollade lite, sen kom Michelle och Camilla tillbaka. Då gick vi tre hem till mig. När Camilla hade åkt hem cyklade jag och Michelle o köpte godis sen vidare till kusinerna. Vi pratade en massa och sen cyklade vi vidare mot Amalias källare där lite folk väntade. När vi började se en film cyklade jag och Michelle hem, Olov och Benjamin följde oss med sina longboards.. Jag ska lätt lära mig åka!!

Nu har jag precis ätit frukost och idag ska jag träffa Emil! Pusss


Jag saknar Luuuukas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback