I don´t want to want you

Jag sitter här, klockan är  två och mamma ska komma och hämta mig om 7 timmar. Då ska jag jobba en hel dag och sedan in till stan och kolla när Endre möter Landslaget! Jag borde sova, men jag känner att det är viktigare att jag utnyttjar dom sista timmarna på sommarlovet. Om en vecka går jag i en ny skola, har en ny klass och nya kompisar.

Kvällen har varit 5 av 5. Jag mötte upp Amalia, Carro och Emil, vi cyklade till Donken där jag fick min efterlängtade kvällsmat, sedan vidare hem till Amalia. Då kommer Julle åkande på sin longboard och vi 5 hamnar som vanligt i källaren. Lite senare kom Hampus och nästan hela PTG var återförenat.
Det slutade med kuddkrig och blåtior. Nej men jag fick Julles armbåge i ögat så nu är det lite svullet. Sen hade jag och Julle värsta fighten så jag har ont lite överallt. Men de var roligt.

I put my faith in tomorrow
And try to sleep for a while

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback