Fucking yeah!

Nu känns livet sådär otroligt bra, allt flyter på som de ska. Eller egentligen gör det ju inte de, men man kan låtsas!

Jag kom nyss hem från massa innebandytittande med systrarna Ruthström, det var skitkul när Louise skulle skjutsa hem mig för så skulle helt plötsligt Adam och Robin med. Dom hade låst upp bilen och slängt in Adams cykel i bilen, sen stängde dom dörren så de låstes så  vi kom inte in i bilden. Sen kom Louise och öppnade. Då skulle vi precis köra iväg när Julle och Gustav också ska med så de tog jättelång tid innan vi kom hem och jag var så sjuktkissnödig och det blev ju inte bättre av att vi sitter och sjunger och skrattar hela vägen hem, haha!

Nu ska jag till Amalia och träffa henne, Emil och Carro.

jag tänker på dig hela tiden och hoppas att allting kommer lösa sig, du är värd bättre än det här. jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback