all I ever think about is you

Jag gör mitt bästa, okej?

Sommarlovet är snart slut, det känns både bra och dåligt!
Jag har tillbringar sommaren med mina allra närmaste. Denise, Michelle och Jonna som jag har kännt i hela mitt liv. Jag har mer en syster relation till dom. Vi bor tillsammans, äter tillsammans, festar tillsammans, badar tillsammans.. Ja allt egentligen! Jag har även hunnit med att träffa Issa, Olivia och Camilla endel och imorgon kväll ska vi på THE SOUND OF VISBY. Det lär bli grymt!
Annelie, Pelle och Malte åker hem på onsdag.. Jag ska åka upp till dom några dagar innan skolan börjar. Då ska Annelie klippa mig och jag ska även shoppa en massa.

Nu är det gymmet som gäller och ikväll ska jag kolla på fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback