my heaven

Tisdag
Michelle fyllde min dag. Vi låg och solade ett tag med Bp och Emil och även en promenad till stan hanns med innan Inger hämtade oss och skjutsade oss till Väskinde där vi åt mat och gjorde oss i ordning.
Lee spelade ju som sagt på ringduvan så vi skulle in och lyssna på henne. Det var riktigt bra! Och kakbuffén var grym. Hur mycket godsaker som helst, och vi kunde aldrig sluta äta.. haha!
Jonna, Denise och Matilda var också där och lyssnade.
När det var slut fick vi reda på att det var fest vid reno så vi åkte hem till Jonna så hon kunde byta om, sen cyklade vi som dårar (jag satt på pakethållaren) till Maxi där vi skulle möta Bea. Hon ringde och sa att vi istället skulle mötas vid Maximkiosken. Okej, tänkte vi och cyklade dit. Men ingen var där och mötte oss som de var sagt. Vi hittade inte och bestämde oss för att strunta i festen och istället åkte vi till Max och värmde oss. Där mötte Jonna sina kompisar och vi stannade i någon timme. Vid elva var jag trött, frusen och hungrig så jag ringde min mamma och åkte hem.


Onsdag
Sjukhustime igen.
Jag skulle vrida om min "knäställning" till 90 grader och ta bort mina stygn. Det gick bra, puhuu nu är det bara 3 veckor kvar med ställningen och 3 månader kvar tills jag får sitta på huk igen. Men hur ofta har man användning för att sitta på huk egentligen? När man tappat något, när man ska låsa upp sitt skåp eller när man ska knyta skorna tillexempel..

Buhuhuu!

Resten av dagen tillbringade jag med Denise, Michelle och Jonna.
Denise och Michelle åkte hem efter tolv någongång och jag sov över hos Jonna.

Torsdag
Jag vaknade och min första tanke var: NEJ JAG VILL INTE TILL TANDLÄKARN!
Men det vara bara att gilla läget och gå dit. Älskade Jonna gick upp för min skull och skjutsade mig, tack! Men det gick faktiskt riktigt bra hos tandis, inga hål och mycket berömm av tandläkaren!
När vi kom hem igen åt vi en jättefrukost och sedan började vi städa.
Jonnas snälla pappa körde hem oss till mig när vi hade städat och fixat i någon timme. Här duschade jag, bytte om och sedan kom Carro och Amalia och hälsade på. Äntligen är Carro hemma igen!!
Kvart över tre träffade jag Elin, Matilda, Johanna, Erika, Olivia och Issa vid Bion för vi skulle se på Kenny Starfighter, riktigt bra film alltså, mestadels oklar men oj vad vi skrattade!
Ikväll ska jag träffa Emil och lite folk, möjligtvis ska jag grilla med Jossan och Julia också. Annars får vi se vad kvällen har att bjuda på. Nu tänker jag ladda upp lite bilder från mina senaste dagar.














Kommentarer
Postat av: oliviaaa

haha, :D jättegärna!

2009-04-09 @ 23:30:09
Postat av: ronja

HAHA, kul att vi bara inte kunde sluta garva åt de ;)

2009-04-10 @ 12:32:10
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback